dissabte, 27 de juliol de 2013



LA NORI

La Nori va néixer però la mare estava nerviosa i atacava els seus fills gatets. Ho vam saber i vam acollir la Nori a casa quan tenia 5 dies. La veterinària ens deia que era difícil que sobrevisqués. Vam patir molt, li vam dedicar molt de temps.

Ara ja té 5 setmanes... i és així de guapa!
La meva gateta Nori


6 comentaris:

  1. ¡Es preciosa, Dídac! Lamento que lo hayas pasado mal pero el resultado es espléndido y ahora estarás contento y feliz con la Nori.
    Tiene una pose muy simpática, se la ve sana, bien de peso... pero parece que tiene una mirada triste, claro que una foto, capta un instante tan pequeño que a veces engañan mucho.

    Disfruta del verano, una abraçada.

    ResponElimina
  2. Hola Esteban: todos nos decían que esa no era la mejor foto de Nori... la hemos cambiado. Saludos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues, a mí me gustaba más la otra, la pose era muy graciosa, lo único (y no es poco) el gesto como de tristeza. Pero bueno, yo no me creo que una imagen valga más que mil palabras. En todo caso, la Nori es una preciosidad.
      ¡Saludos!

      Elimina
    2. Sí, y no hay problema, pondremos más fotos!

      Elimina
  3. Si, més fotos! La Nori és una gata preciosa!
    Tot i que he de dir que tots els gats són preciosos jejeje... (Que no s'enfadin els germans grans només tirant floretes a la petita!)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, en tindreu aviat. De moment podeu llegir al bloc del meu germà (http://lesmevessaguesplaymobil.blogspot.com.es/) una aventura molt interessant de gatets playmobil!

      Fins aviat,

      Dídac.

      Elimina