dimarts, 25 d’octubre del 2022

CAPÍTOL 2.- La Chi, la gata atigrada de la familia!

Bon dia a tots! Ja sé que us vaig prometre noves aventures cada setmana, però estic un xic enfeinat ara mateix i no he pogut publicar. Durant aquesta setmana intentaré publicar els posts corresponents als dies 16 i 23, sense contar el d'aquest diumenge. En resum, estimats lectors, aquesta setmana tindreu un total de 3 posts! Si preferiu que ho organitzi d'una altra manera feu-m'ho saber!

Dit això, comencem amb el post de la Chi!

Foto: Dídac Pech


LA RELACIÓ CHI - DÍDAC:

Com ja sabreu, la Chi sempre ha sigut una gateta molt afectuosa i tendreta amb aquells que la rodegen, però sobretot amb aquells amb els quals té llaços d'amistat molt forts.

Abans del confinament jo la tocava de tant en quant, erem "coneguts", però durant el confinament ens vam començar a fer amics, tant amics que ja no em deixa ni un moment lliure. 

Cada cop que em veu, vol que la toqui i, com és tan mona, no em puc negar... 

"Vull que em donis mimos!"

Ara ens remuntarem uns dos anys al passat, cap al 2020. Recordo que quan ja havia sopat i ja havia tocat l'Aki m'asseia una estoneta al sofà a llegir, però no podia fer-ho perquè la Chi pujava al meu costat i... bé, ja sabeu que sempre se'n surt amb la seva...

Foto: Dídac Pech

Jo crec, personalment, que no només demostra tot aquest amor tan gran cap a una persona per ser simples amics, opino que, a part de ser una senyal d'afecte, potser vol rebre també una quantitat molt gran d'amor per sentir-se estimada... no ho sé del tot cert però, a vegades em qüestiono si té por de que la deixem de tocar en algun moment... ja direu que opineu sobre el tema.


Ja sé que molts de vosaltres voldreu saber com es porta ara mateix la Chi amb la Nori, però ho deixarem per un altre dia. Crec que pot ser un molt bon post i m'agradaria poder-lo treballar amb temps, al igual que el de la relació dels dos germanets. Em sap greu però no us enfadeu que no trigaré molt!


I, per acabar, abans d'acomiadar-me us publico un vídeo de la Chi mentre es neteja com a compensació. Disfruteu-lo!




Em sap greu però ara ja si que si m'he d'acomiadar!

FINS LA PRÒXIMA, "MARRAMIAU"!

"Us prometo que no estic fent cap trastada..."


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada