diumenge, 1 de gener del 2023

FELIÇ 2023 I... DISCULPES!

Bon dia a tots i a totes!! Feliç any nou!!! Feliç 2023 a tots i a totes de part dels 3 gatets!

Primer de tot espero que estigueu gaudint les vacances amb bona companyia i que estigueu descansant mooooooolt!  En segon lloc, espero que aquest any nou us porti molta alegria, felicitat, amor, companya i molts èxits a tots vosaltres i que sigui igual o millor que aquest 2022.

Foto: Dídac Pech

Dit això, m'he de disculpar amb vosaltres, els meus lectors, perquè us vaig prometre un especial de la castanyada fa dos mesos i encara no l'he fet. De fet, porto des de llavors sense publicar. I ara us preguntareu, que ha passat? Doncs la veritat és que se'm van ajuntar tant els exàmens parcials, diversos treballs i els trimestrals amb una intervenció quirúrgica (res greu) i no vaig tenir temps. 

Ara que són vacances intentaré escriure cada dia o cada dos dies, per recuperar aquestes 8 setmanes. En total us dec:

    - 9 capítols.

    - Especial de Castanyada.

    - Espacial de Nadal.

    - Especial d'Any Nou.


Dit això, m'acomiado de tots vosaltres! Fins un altra!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada